Cine imi va livra produsele comandate?

Comenzile sunt livrate de către Barcsa Market.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate in intervalul luni – vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 1  – 3 zile. Comenzile efectuate vineri (dupa ora 13.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Transportul este gratuit în localitățile unde livrează Barcsa Market.

Vezi pagina -> Cum comand?

Cum urmaresc livrarea?

Dupa ce comanda va fi plasata se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Daca te-ai inregistrat si ti-ai facut cont de client pe www.barcsa.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale in istoricul de comenzi.

De ce nu am primit toate produsele comandate?

Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:

Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.
Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la office@barcsamarket.ro .

Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?

Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.

Cum vor fi livrate produsele care presupun conditii speciale?

Daca produsul pe care il doresti presupune conditii speciale de transport acesta va fi livrat adecvat. Daca produsul care trebuie transportat in conditii speciale este un medicament care se elibereaza cu prescriptie, atunci va fi ridicat din farmacie.

Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?

Poti sa optezi pentru plata cu cardul la livrare sau pentru plata cu numerar.

Ce fac daca nu mai doresc un produs?

In conformitate cu legea in vigoare, Barcsa Service isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.

Cum pot anula o comanda?

Daca doresti sa anulezi o comanda, da mail la office@barcsamarket.ro si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.